Τρίτη, 6 Ιουνίου 2017

Σύνδεση Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων και φέτος


Μετά την περσινή επιτυχία της Hellenic Seaways, που δημιούργησε ακτοπλοϊκή σύνδεση των Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και φέτος να ακολουθήσει την ίδια "γνωστή συνταγή", προσφέροντας ξανά απευθείας δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη στις Σποράδες και αντίστροφα. Από τις 2 Ιουνίου λοιπόν, το Flying Cat 4 περιμένει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης για να σας ταξιδέψει στα πανέμορφα νησιά των Σποράδων!

Πέρσι χρησιμοποίησα το Flying Cat 4 δυο φορές, μια για να κάνω την επίσκεψη μου στη Σκιάθο (πατήστε εδώ για να διαβάσετε το ταξιδιωτικό μου στη Σκιάθο) και μια για να επισκεφθώ τη Σκόπελο (πατήστε εδώ για να διαβάσετε το ταξιδιωτικό μου στη Σκόπελο), αφού είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμό που κλήρωνε ταξίδι στις Σποράδες.

Μου έχει μείνει μόνο η Αλόννησος, αλλά που θα πάει δεν θα μου τη γλυτώσει και αυτή!

Είναι πραγματικά μια πολύ καλή ευκαιρία για τους Θεσσαλονικείς αλλά και για τους Βορειοελλαδίτες γενικότερα να ταξιδέψουν στις Σποράδες και να τις ανακαλύψουν, αφού παλαιότερα έπρεπε να πάει κανείς μέχρι τον Βόλο. Μην χάνετε χρόνο λοιπόν!

Οι τιμές των εισιτηρίων είναι ίδιες με πέρσι, στα 59€ ανά διαδρομή, αλλά έχετε μια μικρή έκπτωση αν κλείσετε μαζί και το εισιτήριο επιστροφής. Επίσης η Cosmote τρέχει μια προσφορά (αν είστε συνδρομητής) στην οποία σας κάνει δώρο το εισιτήριο της επιστροφής αφού έχετε κλείσει ήδη το εισιτήριο αναχώρησης.

Για περισσότερες πληροφορίες για την προσφορά της Cosmote πατήστε εδώ.
Για να επισκεφτείτε την σελίδα της Hellenic Seaways και να κλείσετε εισιτήρια πατήστε εδώ.

Σκιάθος

Σκόπελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου