Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΦΙΛΩΝ-Παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου


Σήμερα 13 Φεβρουαρίου είναι η παγκόσμια ημέρα ραδιοφώνου, γιορτάζει η ελληνική ραδιοφωνία.
Σε μας τους μεγαλύτερους που η τηλεόραση δεν είχε μπει στη ζωή μας, είχαμε μια πιο δυνατή σχέση με το ραδιόφωνο. Σ΄όλες τις φάσεις της ζωής μας είχαμε συντροφιά το ραδιόφωνο.
Πόσες αναμνήσεις!!!Σαν παιδί άκουγα τις εκπομπές της ΘΕΙΑΣ ΛΕΝΑΣ, τις καθημερινές σειρές (ΜΕΙΝΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ, το ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ, η ΠΥΡΓΟΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ κ.λ.π.), τα σπαρακτικά μηνύματα αναζήτησης συγγενών μέσω του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, τους χαιρετισμούς στους ξενιτεμένους μας. Φυσικά δεν ξεχνώ τα βράδια της Κυριακής και της Τετάρτης, που όλοι μαζί ακούγαμε το θέατρο. Δεν ξεχνώ την πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου, όταν πρωτάκουσα τ΄όνομά μου για την εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο πάλι από το ραδιόφωνο.
Δεν ξεχνώ ακόμη σαν έφηβη τα βράδια αγκαλιά με το τραντζιστοράκι μου, που άκουγα σιγά - σιγά τ΄αγαπημένα μου τραγούδια. Στα φοιτητικά μου χρόνια άκουγα το ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, τον αξέχαστο ΜΑΝΟ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ. Διασκέδασα με την ΛΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ κι έμαθα τον σωστό λόγο.
Μέχρι σήμερα το ποιοτικό ραδιόφωνο κι ιδιαίτερα το ΔΕΥΤΕΡΟ μου κρατά συντροφιά.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
                                                                                   
                                                                                                    ΒΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου