Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Το χαμένο πορτοφόλι και η ... Ανθρωπιά

Πραγματικά εντυπωσιάστηκα σήμερα. Ένας φίλος μου χθες έχασε το πορτοφόλι του. Του έπεσε καθώς έβγαινε από το αυτοκίνητο. Κατάλαβε ότι του έλειπε μετά από κανένα 10΄, αλλά ήταν ήδη αργά. Ήταν ένας πολυσύχναστος δρόμος και αφού έκανε 2-3 βόλτες μήπως το βρει, τα παράτησε ξέροντας ότι ήδη κάποιος το βρήκε και το πήρε. Δεν είχε πολλά λεφτά μέσα, αλλά είχε την ταυτότητα του, το δίπλωμα και άλλα σημαντικά έγγραφα τα οποία για να ξαναβγούν έχουν κόπο και κόστος.

Όταν μου είπε το συμβάν εγώ στεναχωρέθηκα αλλά αυτός με ένα χαμόγελο μου απάντησε: "Δε βαριέσαι, συμβαίνουν και αυτά". Πόσο θα ήθελα να είμαι και εγώ τόσο θετικός.

Το απρόσμενο γεγονός ήταν ότι σήμερα το πρωί τον πήραν τηλέφωνο από το αστυνομικό τμήμα να του πουν ότι βρέθηκε το πορτοφόλι του, το οποίο παρακαλώ ήταν άθικτο! Όλα οι κάρτες και τα λεφτά ήταν μέσα. Ένας Άνθρωπος, το βρήκε και το παρέδωσε αυτούσιο, κάτι που δεν θα έκανε κανένας μας. Ναι είμαι απόλυτος. Κανένας μας δε θα το έδινε. Τουλάχιστον όχι με τα λεφτά μέσα.

Αλήθεια με όλα αυτά που ζούμε και μας συμβαίνουν, όλες οι δυσκολίες και τα σκατά γύρω μας, έχουμε χάσει την Ανθρωπιά μας, που είναι ίσως και η μεγαλύτερη αξία στη ζωή.

Η μήπως δεν την χάσαμε όλοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου