Τρίτη, 1 Μαρτίου 2016

Μικρές συμβουλές για καλούς επιχειρηματίες

     Το ίντερνετ γενικά και το Facebook ειδικά έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Όλα πλέον τα βρίσκουμε σε αυτά. Από το τι θα φάμε, που θα βγούμε, τι θα ψωνίσουμε μέχρι τις πλέον χρήσιμες πληροφορίες για να φέρουμε εις πέρας όλες τις δουλειές μας. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα πολλά καταστήματα εστίασης και ξενοδοχεία έχουν δημιουργήσει σελίδα στο Facebook προκειμένου να διαφημιστούν. Και το πετυχαίνουν τέλεια!Και καλά κάνουν! Σε μία εποχή κρίσης ας χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία και η μόδα και για κάτι επωφελές.
      Έλα όμως που επιτρέπονται οι κριτικές του κοινού και έτσι η όποια αδυναμία εκδηλώνεται. Καλό και αυτό. Γιατί από τη μεριά μας και οι πελάτες βιώνουμε κρίση, και αν και όταν καταφέρουμε να βγούμε έξω να διασκεδάσουμε πρέπει να το αξίζει και να μην κλαίμε τα λεφτά μας. Έτσι λοιπόν, προειδοποιούμαστε από αυτούς που επισκέφτηκαν τα συγκεκριμένα καταστήματα και εντοπίζουν τώρα τα ελαττώματα και φυσικά τα προτερήματα. Το αν πρόκειται περί αληθειών ή συκοφαντιών, συνήθως φαίνεται. Και όταν μαζεύονται πολλές κριτικές που αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα, ε τότε μάλλον πρόκειται για αλήθεια. Συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά δε λένε; Πάντως δεν χρειάζεται να επηρεάζεστε απαραίτητα από τις κριτικές και να αποκλείετε την επίσκεψή σας σε αυτά. Μπορεί να ήταν απλώς μία άτυχη στιγμή ή να διορθώθηκαν από τότε, και σε κάθε περίπτωση τα γούστα και οι χαρακτήρες διαφέρουν. 
     Χρήσιμη συμβουλή όμως προς τους ιδιοκτήτες- επιχειρηματίες: Μην απαντάτε προσβλητικά στις κριτικές!  Δείχνουν το επίπεδό σας και πείθουν και αυτούς που είχαν σκοπό να σας προτιμήσουν να μην το κάνουν. Δείξτε αυτοσυγκράτηση και ελέγξτε μήπως πρέπει όντως να διορθώσετε κάτι.
      Κλείνοντας, θέλω να δώσω μία άσχετη με το θέμα συμβουλή στους ξενοδόχους, ως άτομο που έχω μείνει σε πάρα πολλά ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα. Όσο ωραίο και αν είναι το ξενοδοχείο σας, το χαμόγελό σας και η καλή καρδιά είναι σημαντικότερα ( αυτό βέβαια ισχύει για κάθε επιχειρηματία και κάθε συνάνθρωπο). Και τέλος, Μη χρεώνετε έξτρα τον καφέ στο πρωινό! Δείχνει γυφτιά και φιλαργυρία. 

3 σχόλια:

  1. Καλές οι συμβουλές σου, αλλά ακόμα καλύτερο το τελευταίο που αφορά τους ξενοδόχους οι οποίοι στην Ελλάδα μόνο τον καφέ φίλτρου θεωρούν μέρος του πρωινού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτώντας πίσω, τα ξενοδοχεία που θα ξαναπήγαινα είναι ότνως αυτά που ο ιδιοκτήτης/τρια είχε αυτό το εγκάρδιο χαμόγελο. Αυτό με τον καφέ γίνεται αλήθεια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την τελευταία μάλιστα φορά που μου συνέβη αυτό με τον καφέ ήταν σε ένα πολύ ιδιαίτερο και όμορφο κατά τα άλλα ξενώνα στον Παλαιό Παντελεήμονα. Είναι κρίμα γιατί ο ιδιοκτήτης παινευόταν ως μοντέρνος, εναλλακτικός, κουλτουριάρης και καθόλου φτωχός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή