Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 


Διαβάζω αρκετό καιρό το ιστολόγιο του Homo και ακόμη περισσότερο καιρό, κάνω παρέα με τον ίδιο τον Homo.Θαυμάζω την ευφυΐα του,τις γνώσεις του,τον τρόπο γραφής του...Τέλος τον θαυμάζω σαν άνθρωπο.Τον τελευταίο καιρό ήθελα να εκφραστώ και εγώ μέσα από τον κόσμο του διαδικτύου αλλά δεν ήξερα τον τρόπο.Μέχρι που μου έγινε η πρόσκληση να γίνω ''συγγραφέας'' του Homo.Ήταν μεγάλη τιμή αλλά είχα τους ενδοιασμούς μου αν θα τα κατάφερνα μιας που το επίπεδο μου δεν αγγίζει του Homo.Δέχτηκα όμως την πρόσκληση και ευελπιστώ να μπορέσω να γράψω 2-3 πράγματα σε αυτό το όμορφα διαμορφωμένο ιστολόγιο, τα οποία θα είναι αποδεκτά στους αναγνώστες, είτε αυτά είναι ενημερωτικά,λυπητερά,χιουμοριστικά...

Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ λοιπόν Homo που με έκανες ''συγγραφέα'' σου.

Φιλικά,
ο Σπουργογέρακας

1 σχόλιο:

  1. Φίλε μου Σπουργογέρακα, σ' ευχαριστώ για τα ωραία λόγια που έγραψες για μένα. Φτάνει όμως τώρα γιατί μπορεί να το πάρω πάνω μου και να γίνω ψώνιο. Σου εύχομαι καλή πορεία και είμαι σίγουρος ότι θα ανεβάσεις την ποιότητα του ΗΟΜΟ σκεπτόμενου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή