Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΧΑΡΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. Στο ΑΘΗΝΑΙΟΝ.

Είδα τον Χάρη (Ρώμα) με τα μάτια μου και οι θεατές είδαν τον Χάρο με τα μάτια τους!


Επειδή έχουμε οικονομική κρίση, αλλά και στοιχειώδες πνευματικό επίπεδο, οφείλω να σας προειδοποιήσω: Σκεφτείτε πολύ καλά το αν θα πάτε!

Εμείς παρασυρθήκαμε από την ανάμνηση του προηγούμενου θεατρικού έργου του (Οι ράγες πίσω μου), το οποίο είναι ένα από τα καλύτερα έργα που έχουν παιχτεί ποτέ, και νομίζαμε ότι θα ξαναζούσαμε τα ίδια ή παρόμοια δυνατά συναισθήματα όπως και τότε.

Αντίθετα, παρακολουθήσαμε ένα αμάλγαμα του «Κων/νου και Ελένης» και του «Καφέ της Χαράς». Ξέραμε με ποια ακριβώς ατάκα θα απαντούσαν οι πρωταγωνιστές, στην αμέσως προηγούμενη επίσης προβλεπόμενη ατάκα. Δεν γελάσαμε, δεν συγκινηθήκαμε, δεν παρακινηθήκαμε σε νέες σκέψεις, δεν είχαμε καν χαραγμένο το χαμόγελο στα χείλη μας. Ήταν με λίγα λόγια πρόχειρη δουλειά.

Τελικά, η Θεσσαλονίκη είναι πολιτισμικά ένα χωριό και ας μη θέλουμε να το πιστέψουμε. Συγκεκριμένα, τα έργα που αξίζουν, έρχονται στην πόλη μας μόνο μετά από 2-3 χρόνια επιτυχίας στην Αθήνα, και αυτό όχι πάντα. Ό,τι έρχεται πριν από αυτό το χρονικό διάστημα είναι καθαρή αρπαχτή. Καλή ώρα…

Πραγματικά, κρίμα στα λεφτά μας και στον χρόνο που σπαταλήσαμε.

Μη μας υποτιμάτε τόσο.

Υ.Γ.1 Χάρη, την επόμενη φορά να γυρίσεις στο επίπεδο του <<Οι ράγες πίσω μου>>.

Εδώ, φίλε μου, έπεσες πολύ κάτω……….

Υ.Γ.2 Αγγελική (Λάμπρη), ήταν υποκριτική η τέχνη που μας παρουσίασες;

3 σχόλια:

  1. Μακάρι Ηοmo να είχες γράψει την κριτική σου και να με προλάβαινες πριν πάω. συμφωνώ μαζί σου. έχω παρακολουθήσει βέβαια και χειρότερα έργα, απλά απογοητεύτηκα γιατί περίμενα πολλά από τον Ρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είδα την παράσταση δυό φορές μέσα σε δύο εβδομάδες.Συγκινήθηκα στο τέλος και με άγγιξε.Σίγουρα ήταν ο γνωστός Χάρης Ρώμας,ο ιδιόρρυθμος τύπος που σνομπάρει τους πάντες,με τις επαναλαμβανόμενες ατάκες.Θεωρούμαι άτομο χαμηλού μορφωτικού επιπέδου που μου άρεσε;Δε λέω ότι ήταν ένα αριστούργημα.Μπορώ όμως να πω πως ο κόσμος γέλασε με την ψυχή του σε κάθε παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας! Είδα την παράσταση την προηγούμενη Κυριακή και δε μου άρεσε καθόλου. Φίλε ανώνυμε(Jan 21,2012),δεν μπορώ να καταλάβω τί ακριβώς σε συγκίνησε και τί ακριβώς σε άγγιξε στο τέλος. Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω τί δεν κατάλαβες την πρώτη φορά και πήγες να το εμπεδώσεις τη δεύτερη. Το κοινό στην παράσταση που πήγα πιο πολύ έβηχε παρά γελούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή