Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Δώρο - Άδωρο

Μπορούσε να γίνει αλλιώς;
Για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα λέω.
- Δεν σου δίνω δώρο Χριστουγέννων, λέει το αφεντικό.
- Μα  έχεις ποινική ευθύνη, θα σε μηνύσω!
- Κάνε το, και θα σε απολύσω αμέσως!
(-και που θα βρω μετά άλλη δουλειά, σκέφτεται ο εργαζόμενος, άντε αυτός θα φάει 2 μήνες φυλακή με αναστολή μετά από τέσσερα χρόνια και εγώ δε θα βάλω στην τσέπη μου ούτε σεντς, θα είμαι και χωρίς δουλειά )
-Καλά αφεντικό, μη μου δίνεις δώρο για φέτος!
- Μπράβο παιδί μου, υπέγραψε εδώ ότι το πήρες και έλα αύριο στη δουλειά!
Υπάρχει περίπτωση να γίνουν τα πράγματα αλλιώς; 

2 σχόλια:

  1. Δυστυχώς, έτσι έγιναν τα πράγματα και σε μένα. Και φυσικά δε με είχε προειδοποιήσει η αφεντικίνα μου και ήλπιζα μέχρι παραμονή ότι θα το έπαιρνα κανονικά.Σε αυτά τα λεφτά υπολόγιζα για τα δώρα που θα έπαιρνα στην οικογένειά μου. Πώς μας κατάντησαν να είμαστε ευχαριστημένοι μόνο και μόνο που δεν είμαστε άνεργοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Ηomo. μου αρεσει που γραφεισ με νομικεσ λεπτομερειεσ. εχω μαθει πολλα για το πωσ λειτουργει το συστημα τησ δικαιοσυνησ μασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή