Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Formula 1: O Φέτελ νικητής και στη Μαλαισία!

Ο γερμανός πιλότος της Red Bull, ο οποίος εκκίνησε από την pole position, διατήρησε τον έλεγχο της κούρσας σε όλη τη διάρκειά της και ανέβηκε για τέταρτη συνεχόμενη φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου από το περσινό GP Βραζιλίας.
Πίσω από τον περσινό πρωταθλητή τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον της McLaren, με την Renault του Νικ Χάιντφελντ να συμπληρώνει το πόντιουμ.
Ο Μαρκ Ουέμπερ με την άλλη Red Bull πήρε την τέταρτη θέση μπροστά από τις Ferrari των Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον περιορίστηκε στην έβδομη θέση.
Η εξέλιξη του GP ΜαλαισίαςΑν και η βροχή τελικά δεν έκανε την εμφάνισή της την Κυριακή (10/4) στην Σεπάνγκ, παρά τις προβλέψεις περί του αντιθέτου, οι διαφορετικές στρατηγικές με τα λάστιχα και οι μονομαχίες μεταξύ των οδηγών με τη χρήση του DRS και του KERS, αρκούσαν για να προσφέρουν στο κοινό θέαμα και συγκινήσεις.
Ωστόσο οι μάχες και οι ανακατατάξεις αφορούσαν τις θέσεις πίσω από τον Φέτελ. Ο 23χρονος γερμανός έδειξε ξανά εκπληκτική σταθερότητα, ταχύτητα και ψυχραιμία, ακόμα και όταν έχασε το KERS του στο μέσον της κούρσας, και δεν επέτρεψε σε κανέναν να αμφισβητήσει την ανωτερότητά του, διατηρώντας συνεχώς ένα προβάδισμα μπροστά από 3" και πάνω.
"In the heat, we kept our heads cool" ("Στη ζέστη κρατήσαμε 'κρύο' μυαλό"), ήταν το λογοπαίγνιο που έκανε ο ίδιος μιλώντας στους ανθρώπους της Red Bull αμέσως μετά τον τερματισμό, μια φράση που στην πραγματικότητα συνοψίζει τον αγώνα του.
Ο Φέτελ ακολούθησε στρατηγική τριών pit-stop για λάστιχα, όπως και οι περισσότεροι άλλοι οδηγοί στις πρώτες θέσεις. Στο τελευταίο stint, μετά δηλαδή τον 42ο από τους 56 γύρους, οι οδηγοί που πάλευαν για το βάθρο ήταν οι Μπάτον, Χάμιλτον και Αλόνσο, με τον πρώτο να κάνει την ανατροπή και να βγαίνει μπροστά από τους άλλους δύο, στην δεύτερη θέση.
Σε εκείνο το σημείο ο Αλόνσο ασκούσε τρομερή πίεση στον Χάμιλτον για την τρίτη θέση, παρότι η κινούμενη πίσω πτέρυγα της Ferrari του βρισκόταν εκτός λειτουργίας. Ο ισπανός ήταν φανερά σε πιο γρήγορο ρυθμό από τον αντίπαλό του, αλλά σε μία από τις προσπάθειές του για προσπέρασμα, στον 45ο γύρο, δεν υπολόγισε σωστά και τον χτύπησε με την εμπρός αεροτομή.
Αυτό το περιστατικό ουσιαστικά κατέστρεψε τον αγώνα του Αλόνσο, ο οποίος χρειάστηκε να μπει στα pits για να αλλάξει πτέρυγα. Ο δε Χάμιλτον στη συνέχεια απέκτησε πρόβλημα με έντονη φθορά στα λάστιχα και αναγκάστηκε να κάνει ένα εξτρα pit-stop τέσσερις γύρους πριν από τον τερματισμό, χάνοντας επίσης σημαντικό έδαφος.
Ευνοημένοι βγήκαν οι Χάιντφελντ, Ουέμπερ και Μάσα, που κέρδισαν έτσι δύο θέσεις έκαστος, με τον οδηγό της Renault να αντέχει στην πίεση του αυστραλού στους τελευταίους γύρους και να κρατάει το τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου.
Ο Ουέμπερ ήταν ο μοναδικός που έκανε τέσσερα προγραμματισμένα pit-stop για λάστιχα, μια στρατηγική που αναγκάστηκε να ακολουθήσει επειδή το KERS του δεν λειτουργούσε από την εκκίνηση κιόλας - γεγονός που τον είχε ρίξει πολύ πίσω στην κατάταξη αρχικά.
Οι Αλόνσο και Χάμιλτον αρκέστηκαν στις θέσεις 6 και 7, ενώ στην όγδοη τερμάτισε ο εντυπωσιακός Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber), ο οποίος αναδείχτηκε νικητής σε μια μάχη με τον Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) που κράτησε σε όλη σχεδόν τη διάρκεια της κούρσας. Ο τελευταίος βαθμός πήγε στον ρούκι της Force India, Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος βαθμολογήθηκε για δεύτερο σερί αγώνα.
Σημειώσεις- Ο προηγούμενος οδηγός που είχε πετύχει τέσσερις συνεχόμενες νίκες όπως τώρα ο Φέτελ (στους δύο τελευταίους της περσινής σεζόν και στους δύο πρώτους της φετινής), ήταν ο Μπάτον το 2009 (Μπαχρέιν, Ισπανία, Μονακό, Τουρκία).
- Ο Φέτελ διατήρησε το απόλυτο σε συγκομιδή βαθμών, φτάνοντας τους 50. Ο Μπάτον πέρασε δεύτερος με 26, αφήνοντας τρίτο τον Χάμιλτον που έχει 24. Ακολουθούν οι Ουέμπερ (22), Αλόνσο (20) και Μάσα (16).
- Ο Χάιντφελντ επέστρεψε στο βάθρο ύστερα από ακριβώς δύο χρόνια. Η προηγούμενη φορά που το είχε καταφέρει ήταν στην Μαλαισία το 2009, όταν οδηγούσε για την BMW Sauber. Επίσης, αυτή ήταν η δεύτερη σερί παρουσία της Renault στο πόντιουμ για φέτος, μετά την τρίτη θέση του Βιτάλι Πετρόφ στην Αυστραλία.
- Ο τρίτος γύρος της F1 για τη σεζόν 2011 θα γίνει στην Σανγκάι της Κίνας την επόμενη εβδομάδα (15-17 Απριλίου).

1Σεμπάστιαν Φέτελ - Red Bull-Renault

2Τζένσον Μπάτον - McLaren-Mercedes

3Νικ Χάιντφελντ - Renault

4Μαρκ Ουέμπερ - Red Bull-Renault

5Φελίπε Μάσα - Ferrari

6Φερνάντο Αλόνσο - Ferrari

7Καμούι Κομπαγιάσι - Sauber-Ferrari

8Λιούις Χάμιλτον - McLaren-Mercedes

9Μίκαελ Σουμάχερ - Mercedes

10Πολ ντι Ρέστα - Force India-Mercedes

Βαθμολογία κατασκευαστών

Βαθμολογία Κατασκευαστών
Κατασκευαστής
Βαθ.
1
Red Bull Racing
72
2
Vodafone McLaren Mercedes
48
3
Scuderia Ferrari Marlboro
36
4
Renault F1 Team
30
5
Sauber F1 Team
6
6
Force India F1 Team
4
7
Scuderia Toro Rosso
4
8
Mercedes GP Petronas
2
9
AT&T Williams
0
10
HRT F1 Team
0
11
Marussia Virgin Racing
0
12
Team Lotus
0


Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=172#ixzz1J8DlaAFB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου