Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010

Σήμερα έχω τις μαύρες μου.

Σήμερα φίλοι μου είμαι στα κάτω μου. Τα μηνύματα που έρχονται είναι μαύρα και άραχνα. Μιλούν για χρεοκοπία και από την άλλη κάνουν αισχρές σπατάλες:

(Σχεδόν 400 εκατ. ευρώ εγγράφονται στο σχετικό σχέδιο (του Προυπολογισμού) για επιδοτήσεις σε ποικιλώνυμες ΜΚΟ, για επιχορηγήσεις, για διάφορους οργανισμούς φίλων και συλλόγους, που ούτε καν αποτέλεσμα χρήσης και ισολογισμό δεν δημοσιοποιούν. Εκηβόλος Euro2day )
Στην εξωτερική πολιτική πιεζόμαστε ασφυκτικά από το μουσουλμανικό τόξο, δεχτήκαμε μοιρασιά του Αιγαίου και ο (πώς να τον πω), ο Πρωθυπουργός εκβιάζει τους ηλίθιους ψηφοφόρους να ψηφίσουν τα κοράκια που θα ρίξουν το φαγοπότι στον Καλλικράτη!
Αυτό με τρομάζει. Γιατί αυτοί οι (πες τους όπως θες)  κάτι ξέρουν παραπάνω από εμένα. Εγώ στεναχωριέμαι κι αυτοί οι (πες τους όπως θες) μαζεύουν δημόσιο χρήμα και μαζεύουν και μαζεύουν και βολεύουν το σόι τους. Και ο κόσμος υπνωτισμένος, απαθής.
Σήμερα έχω τις μαύρες μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου