Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Τζένα Τζέιμσον: Άφησα το πορνό για τα παιδιά μου

Η ιέρεια των ερωτικών ταινιών αποκαλύπτει πως άφησε πίσω της τη βιομηχανία που την έκανε πλούσια και αφηγείται τη ζωή της ως μία απλή νοικοκυρά των προαστίων.
Η Τζένα Τζέιμσον, κάποια στιγμή, απλώς αποφάσισε να αλλάξει ζωή. Και το έκανε. Αφήνοντας πίσω της όλα όσα έκανε τα προηγούμενα χρόνια, για χάρη των δίδυμων παιδιών της, αποδεικνύοντας ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη δεύτερη ευκαιρία.
«Πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ να πω στα παιδιά μου πως η μανούλα ήταν πορνοστάρ» λέει η πιο διάσημη εκπρόσωπος αυτού του είδους των ταινιών στο περιοδικό «W». «Ελπίζω να σκεφτούν ότι τα αγαπώ τόσο πολύ, που άφησα τα πάντα γι’ αυτά, για να είναι η μοναδική μου ασχολία. Mε το που έμεινα έγκυος, τα παράτησα όλα, ούτε σέξι εξώφυλλα δεν κάνω πια» λέει η 37χρονη πληθωρική ξανθιά, που είναι παντρεμένη με τον πρωταθλητή του μποξ, Τίτο Ορτίζ.
Μετά από τις τέσσερις επεμβάσεις στο στήθος που είχε υποβληθεί, έκανε εντύπωση μέχρι και στην ίδια που κατάφερε να θηλάσει τα παιδιά της, αφού βέβαια πρώτα αφαίρεσε τα εμφυτεύματα σιλικόνης.
Κόρη μιας στριπτιζέζ και ενός αστυνομικού, η Τζέιμσον πούλησε το 2006 την εταιρία παραγωγής ροζ ταινιών έναντι 30 εκατομμυρίων δολαρίων και πλέον ζει με την οικογένειά της σε προάστιο της Καλιφόρνια. «Εδώ δεν είμαι η Τζένα Τζέιμσον, αλλά απλώς άλλη μία μαμά που πάει βόλτα τα παιδιά με το καροτσάκι. Είμαι μία νορμάλ γυναίκα με τα ίδια άγχη και ανασφάλειες που έχουν όλοι. Απλώς τυχαίνει να έχω κάνει πορνό».
ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

1 σχόλιο: