Σάββατο, 3 Ιουλίου 2010

φανταστικός μονόλογος

Αγαπητέ μου,
κι εγώ σαν εσένα είμαι. Εργάτες στα χωράφια ήταν οι γονείς μου. Σε καταλαβαίνω. Είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα σου, να προωθώ τα δίκαια αιτήματά σου, που η Τρόικα και το ΔΝΤ μας επιβάλλουν. Και εμένα με πλακώνουν τα οικονομικά μέτρα, που είναι άδικα και απάνθρωπα. Αλλά τα υπομένω σαν και σένα. Τα πολεμάω σαν και σένα. Έκοψα τα παραπανίσια έξοδα, την εβδομαδιαία ταβέρνα, το ετήσιο ταξίδι, τις διακοπές, σφίγγω και το σκατό μου για να πληρώσω τη δόση του  στεγαστικού, ανησυχώ για το αν  θα πάρω σύνταξη, ή αν αυτή που θα πάρω δεν θα φτάνει ούτε για τα φάρμακά μου,
τι άλλο θέλεις να σου απαριθμήσω για να με ξαναψηφίσεις ψηφοφόρε μου;
Σε νοιάζει που είμαι ούστης; Που έχω συνδέσει το μισθό μου με το μισθό των δικαστών και τον διπλασιάζω κάθε χρόνο; Που βγάζω ένα κάρο λεφτά από επιτροπές της βουλής;  Πού κάνω ένα σωρό ρουσφέτια και αμείβομαι  για τις "υπηρεσίες" μου; Που ψηφίζω όλα τα ούστικα νομοσχέδια, του ούστικου σοσιαλισμού και σου ρουφάω εγώ, τα παιδιά και τα εγγόνια μου, το αίμα σου; Που κανονίζω, εγώ ο ανεπάγγελτος τη μοίρα σου; Που επιβαρύνω, εγώ ο αδούλευτος τη σκλάβα ζήση σου; Σε ενδιαφέρει αυτή η λεπτομέρεια; άντε στην κάλπη λοιπόν!

ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΤΙΑ
Ούστης: αυτός που λόγω θέσης στον κρατικό μηχανισμό, προωθεί αποκλειστικά και άπληστα ΜΟΝΟ το στενά ατομικό του συμφέρον, σπρώχνοντας τους μη έχοντες τέτοιες προσβάσεις, και τελικά την ίδια του τη χώρα στην ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.
Ούστικο νομοσχέδιο: Προασπίζει τα συμφέροντα των Ούστηδων.
Ούστικος  σοσιαλισμός: Ο σοσιαλισμός που βιώνουμε στο πετσί μας.

ΣΧΟΛΙΟ
ο παραπάνω μονόλογος ουδεμία σχέση με την ελληνική πραγματικότητα έχει!  Ένας μέσος Έλληνας εργαζόμενος αμείβεται με λιγότερο από το 1/10 της αμοιβής ενος Έλληνα Βουλευτή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου