Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010

Παπανδρέου: "Ο κίνδυνος πέρασε" ("Μπορείτε να πάτε άφοβα διακοπές!")

Τη διαβεβαίωση ότι η Ελλάδα έχει ξεπεράσει τους μεγάλους κινδύνους και πλέον βαδίζει στο δρόμο της οικονομικής και δημοσιονομικής ομαλότητας εξέφρασε από την Τρίπολη ο Πρωθυπουργός μιλώντας στη συνεδρίαση της ΟΚΕ Αρκαδίας. Ο Γιώργος Παπανδρέου, έκανε λόγο για σκληρές και αναγκαίες αποφάσεις που αναγκαστικά ελήφθησαν για να σωθεί η Ελλάδα και τόνισε ότι η κυβέρνηση τώρα μπορεί να αφιερωθεί στην προώθηση τομών και αλλαγών για να μην ξαναβρεθεί η χώρα σε τέτοια δυσμενή οικονομική κατάσταση. Ο κ. Παπανδρέου προχώρησε σε εκ νέου διάψευση των σεναρίων επιστροφής στη δραχμή κάνοντας λόγο για "αστεία και επικίνδυνα πράγματα" και καταδικάζοντας τις "προφητείες περί καταστροφής".

"ΕΡΤ online"



ΣΧΟΛΙΟ
Βασιζόμενος απόλυτα στα σταράτα λόγια του φίλου μου, που τυχαίνει να είναι και Πρωθυπουργός μιας Χώρας - μικρής, πλην τιμίας - λοιπόν τι λέγαμε; α, ναί! πειθόμενος πρώτος και καλύτερος  εγώ, προγραμμάτισα τις διακοπές μου, χωρίς το φόβο να γυρίσω και η Χώρα μου να έχει το παλιό-πλην τίμιο- νόμισμά της. Η Ιστορία θα κρίνει αν έπραξα καλώς! Σε ευχαριστώ κύριε Παπανδρέου που με έβγαλες από τη δύσκολη θέση και με απάλλαξες από το άγχος που μου καλλιέργησαν τα Μέσα Μαζικού Επί Πληρωμή Σκοταδισμού (ΜΜΕΠΣ). 

2 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ λΑΖΑΡΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ; ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΤΑ ΑΛΑΛΟΥΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω εμπιστοσύνη στο φίλο μου Κατερίνα. Παίρνει λιγότερα λεφτά και από τον πρόεδρο της Ουρουγουάης! Ξέρει και ποδήλατο, αμέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή