Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

Επεξηγήσεις

Παραθέτω μερικές εξηγήσεις για την κατανόηση των αναρτήσεών μου.

πρώτη

αναφέρομαι στους πολιτικούς, όποιο θώκο κι αν κρατούν, με το ύφος που απευθύνεται και ένας αστυνομικός, στον οποιονδήποτε πολίτη. Εγώ πολύ καλύτερα.
Δεν θεωρώ κανένα πολιτικό ανώτερο από εμένα, ανώτερο από εσένα, ανώτερο από τον καθένα. Πιο απατεώνα, ναι. Ανώτερο όμως όχι. Γνωρίζω καλά τι σκατά είναι ο καθένας που εμφανίζεται "ιλουστρασιόν". Λίγοι είναι αυτοί που αξίζουν το σεβασμό μου/σου.

Δεύτερη

Δεν πολυαναφέρομαι στην Καραμανλική διακυβέρνηση γιατί από τους δεξιούς περιμένω τα χειρότερα. Είναι δεξιοί. Έχουν ρημάξει για αιώνες τον τόπο. Έχουν αφανίσει εκατομμύρια ζωές καλών και αξιόλογων Ελλήνων.

Τους σημερινούς όμως τύπους, την πράσινη παρέα που ρυθμίζει τις ζωές μας, την κριτικάρω γιατί οι δήθεν σοσιαλιστές βρίσκουν μπόσικο τον κόσμο και του περνούν εύκολα τα μέτρα. Αυτό κάνει ο ΓΑΠ και η παρέα του. Πούστικα πράγματα. Όχι αντρίκια.

Τρίτη

Ορισμένους του παλιού ΠΑΣΟΚ, τους έχω συνδέσει με εκ προθέσεως προδοτικά "λάθη" εις βάρος της χώρας μου, που αφορούν τη χειροτέρευση της κυριαρχίας της (Πάγκαλος κ.λπ.) και τον εκτουρκισμό της (Διαμαντοπούλου) προπάντων στην εκπαίδευση. Οπότε τους μισώ και τους φέρομαι ανάλογα.

τέταρτη

Δεν πιστεύω ότι το πολίτευμά μας που λέγεται Δημοκρατία, είναι και Δημοκρατία. Έχω την άποψη ότι στη Δημοκρατία επικρατούν μερικές Αρχές, που την προσδιορίζουν.(π.χ. Ισότητα έναντι του κρατικού μηχανισμού, έναντι του νόμου, ίσες ευκαιρίες σε όλους - ανάλογα βάρη σε όλους, όχι διάκριση μεταξύ των πολιτών, αξιώματα στους ικανότερους  κ.λ.π.) Κοιτάξτε γύρω σας τι επικρατεί. Βγάλτε συμπέρασμα!

πέμπτη

Στα ατομικά δικαιώματα δίνω ιδιαίτερο βάρος. Το πρώτο που μας απειλεί είναι η κατάχρηση εξουσίας, αστυνομικών και λοιπών αξιωματούχων στην καθημερινή μας ζωή. Δεν αντέχω τη χειραγώγηση της αστυνομίας από τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Επί Πολύδωρα, το περίμενα, επί Χρυσοχοΐδη όμως θα το επικρίνω.
(θα επανέλθω)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου