Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

Τι μου είπε ο Γιαπωνέζος

Στο προαύλιο ενός ευρωπαϊκού μουσείου, έπιασα κουβέντα με ένα γιαπωνέζο και τον ρώτησα αν έχει επισκεφθεί την Ελλάδα. Μου απάντησε: Δυστυχώς όχι. Παρόλο που λατρεύω τον Ελληνικό Πολιτισμό και είχα προγραμματίσει και προετοιμάσει πολύ καιρό πριν, το ταξίδι μου, είμαι άτυχος, γιατί τις μέρες εκείνες γινόταν απεργίες στην Αθήνα και ήταν κλειστή η Ακρόπολη και μας πήγαν εναλλακτικά στην Τουρκία.


-Τώρα κάναμε και Μουσείο Ακρόπολης, τον πληροφόρησα.

–Το γνωρίζω, μου απάντησε. Αλλά δεν έχω τη δυνατότητα να περιηγηθώ δεύτερη φορά ένα τόσο μακρινό προορισμό και συνέχισε:

-Έχω επισκεφτεί πολλά μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους στον Κόσμο. Σε όλες τις χώρες, υπάρχει μια σιγουριά. Τα πάντα ανοίγουν στις 9 ή στις 10 το πρωί και μένουν ανοικτά μέχρι τις 6 το απόγευμα και μερικά μέχρι αργά το βράδυ. Οπότε ο επισκέπτης έχει όλη την άνεση και ο τουρίστας που επενδύει τα χρήματα και το χρόνο του έχει επιλογές, είναι ευχαριστημένος και προτρέπει και άλλους. Επίσης οι μεγαλύτερες απεργίες να γίνουν, οι τουριστικοί χώροι θα μείνουν ανοικτοί και επισκέψιμοι. Εσείς στην Ελλάδα, ασχολείστε με άλλα πράγματα και δεν σας ενδιαφέρει ο τουριστικός τομέας.

Έσκυψα το κεφάλι και συμφώνησα μαζί του.

3 σχόλια:

  1. οκαπετανιοs ειπε συμφωνο με τον γιαπονεζο αλλα δεν συμφωνο με την σφαγη τον δελφινιων που γηνεται για σουση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καπετάνιε γειά σου. Αν το δείς από την ανάποδη, εξολοθρεύοντας τα δελφίνια οι Γιαπωνέζοι, αφήνουν περισσότερα ψάρια για σένα. Ή δεν είναι και τόσο φιλικό στο Περιβάλλον, λέω εγώ. Πάντως συμφωνώ με το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καπετάνιε άσε τους άλλους να ασχολούνται με τα δελφίνια και πρόσεχε τον ΜΠΑΞΕ.
    Ευχαριστώ για το ψάρια και για το προχθεσινό έκτακτο γεύμα που μας έκανες μόνο που το τσίπουρο ήταν λίγο ...... μάπα και όχι γράπα. Πάντως νάσε πάντα καλά και ευχαρίστησε την Γαλήνη για τα υπέροχα σιροπιαστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή